Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były jak najwyższej jakości, dlatego w przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia prosimy o przesłanie reklamacji, na którą odpowiadamy w ciągu 48h w dni robocze. Reklamacje prosimy składać na adres mailowy reklamacje@oliveo.pl wraz ze zdjęciem oraz opisem wady produktu.
1. W przypadku reklamacji związanych z uszkodzeniem towaru podczas transportu gdy widoczne są uszkodzenia zewnętrzne prosimy o spisanie protokołu z kurierem oraz zrobienie zdjęć telefonem przy obecności kuriera przed otwarciem paczki. Natomiast gdy uszkodzenia są wewnątrz podesłanie nam zdjęć wraz z listem przewozowym lub numer nadania. Całą procedurę przeprowadzimy za Państwa, a uszkodzone elementy lub produkt wyślemy jeszcze raz.
2. W przypadku zaginięcia paczki przesłanie nam informacji z numerem nadania. Takie sytuacje choć są rzadko spotykane nie możemy ich pominąć. W takim przypadku zwracamy całą wartość zamówienia lub wysyłamy ponownie zamówienie w ciągu 7 dni z dodatkowym upominkiem GRATIS dla twojego dziecka.