Biuro Obsługi Klienta - Kontakt z nami

Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były jak najwyższej jakości, dlatego w przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia prosimy o przesłanie reklamacji, na którą odpowiadamy w ciągu 48h w dni robocze. Reklamacje prosimy składać na adres mailowy reklamacje@oliveo.pl wraz ze zdjęciem oraz opisem wady produktu.

1. W przypadku reklamacji związanych z uszkodzeniem towaru podczas transportu gdy widoczne są uszkodzenia zewnętrzne prosimy o spisanie protokołu z kurierem oraz zrobienie zdjęć telefonem przy obecności kuriera przed otwarciem paczki. Natomiast gdy uszkodzenia są wewnątrz podesłanie nam zdjęć wraz z listem przewozowym lub numer nadania. Całą procedurę przeprowadzimy za Państwa, a uszkodzone elementy lub produkt wyślemy jeszcze raz.

2. W przypadku zaginięcia paczki przesłanie nam informacji z numerem nadania. Takie sytuacje choć są rzadko spotykane nie możemy ich pominąć. W takim przypadku zwracamy całą wartość zamówienia lub wysyłamy ponownie zamówienie w ciągu 7 dni z dodatkowym upominkiem GRATIS dla twojego dziecka.

Wyślij wiadomość

 

Wszelkie pytania dotyczące produktów i zamówień

Złóż reklamacje

„Oświadczam, iż ukończyłem/am 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez MPJ Holding sp. z o.o. ul. Działkowa 8 42-230 Koniecpol NIP: 735 285 85 01, w celu obsługi mojego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu obsługi zapytania. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Strona stosuje profilowanie użytkowników m.in. za pośrednictwem plików cookies, w tym analitycznych, o czym więcej w Polityce Prywatności.”